Ilona (Logistiek Administratief Medewerker)

Ilona heeft 4 jaar ervaring binnen de Logistiek als Administratief Medewerker. Zo is Ilona verantwoordelijk geweest voor het plannen van tanktransporten, administratie van wegtransport en facturatie. Ilona maakte daarnaast ook transportopdrachten, facturen, CMR en laad/loslijsten op. Daarbij was zij ook contactpersoon voor vervoerders en klanten met betrekking tot lopende zendingen, uitwegen, heating en cleaning van tankcontainers en het facturaties. Bij haar huidige werkgever is zij vooral verantwoordelijk voor het nakijken en afsluiten van boten en dus de facturatie regelen. Daarnaast plant zij meetings in en is zij verantwoordelijk voor het notuleren. Tot slot werkt zij nieuw personeel in en verdeeld zij het werk intern. Helaas merkt Ilona dat zij meer wilt gaan doen en voelt zij ook geen waardering voor haar werkzaamheden. Om deze reden is Ilona samen met Extra Talent op zoek naar een nieuwe uitdaging als Administratief Medeweker of Customer Service Medewerker.

Ilona is een gedreven persoon die graag dingen leert. Dit is te halen uit het feit dat zij vaak taken buiten haar eigen takenpakket oppakt. Daarnaast heeft zij een kalme maar spontane persoonlijkheid en staat zij ook sterk in haar schoenen. 

Ilona heeft een opzegtermijn van een maand en is daarna 32 uur beschikbaar met een salarisindicatie van € 2.650 gebaseerd op 32 uur. 

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor de facturatie en het approven van boten;
  • Plannen en notuleren van meetings; 
  • Het nakijken van documentatie en dus afsluiten van boten;
  • Het bijhouden van Scan kosten;
  • Contact met klanten over facturen;
  • Inwerken van nieuw personeel.

Functie

Logistiek Administratief Medewerker

Leeftijd

0

Woonplaats

Rotterdam

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

x

Computervaardigheden

x